tentastress i samband med flytt

... Var inte den smartaste idé jag haft.
 
Det var tänkt att dagen skulle spenderar med att flitigt arbeta på hemtentan, men ett tvättstuge pass satte käppar i planen. Hela eftermiddagen har spenderats i tvättstugan och hela kvällen i nya lägenhet. Det är ett mirakel att tentan ens har fått lite uppmärksamhet, vilket den faktiskt har. Håller på att bearbeta sista delen och måste skriva avslutningen så att bästa Mathilda ksn ge mig feedback i morgon. Detta känns viktigt då jag efter sju sidor fortfarande inte vet om essäns syfte ens uppfylls. 
 
Sitter just nu i bilen på g hem från nya lägenheten. Har varit där sen kanske sju och städat, skruvat och skrubbat. Så fort jag kommer hem har jag inte så mycket till val än att försöka övervinna den där jävla hemtentan så pass att all fakta åtminstone finns i den så att mathilda har någonting att kommentera. Förhoppningsvis är jag på rätt spår och imorgon kan spenderas till att bearbeta texten snarare än att komma på nya argument.
 
Kram
 
P.S. Snart upphör mitt fina bloggtema att gäll.  Njut medans ni kan.
 
 
 
 
 

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0