Hej igen!

Åh vad jag tycker bloggen är snygg just nu (med undantag för bilderna till vänster som ibland blir kant i kant)! Får prova på 'PRO' gratis, vilket jag då gjorde. Nu känner jag mig lite ledsen när jag inser att bloggen kommer återgå till sitt gamla tråkiga jag 2 april.

Ingen av mina snygga vänner som är duktig på sådant? I vilket fall som helst så har jag varit på humör för att skriva så jag tänkte göra ett kort inlägg idag också.


Var på stan tidigare under dagen och förberedde opponeringen till morgondgagens seminarie. Nu tänkte jag fortsätta skriva på min novell eller bok eller vad man nu vill kalla det för, som är uppe i 12 någonting sidor!
Jag tycker det är jätteroligt! Tack för mig för denna gång tror jag. Passa på att läsa bloggen nu under mars så ni får se lite fin layout! Som vanligt bjuder jag på en random bild i slutet av inlägget, denna gången från Gotland 2013!

Kram!

 

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0