Filmtips!

Jag har just nu paus i mitt novellskrivande. Man kommer inte många meningar innan man känner att en paus är nödvändig för att inte storkna. Är i slutet på den 16:e sidan och det går långsamt, men det går. Däremot så säger det ingenting om kvalitén.

Jag tänkte i min lilla paus ta och ge er ett filmtips (och förhoppningsvis fortsätta med det i framtiden) eftersom jag märkte att jag har en kategori som heter 'film' som inte är mycket använd. Jag tänkte då idag tips om filmen:

"G.B.F" - en high-school komedi som handlar om en homosexuell kille som halvt ofrivilligt trillar ut ur garderoben och får hantera konsekvenserna. Ganska underhållande tyckte jag, och sen så tycker ju jag att huvudrollen är en fantastisk skådespelare!

När vi ändå är på spåret kan jag även tipsa om "21 Jump Street" och "22 Jump Street", om ni mot förmodan inte sett dessa fantastiska filmer.

 

 
 

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0