Hej igen främlingar!

Nu har jag verkligen varit väldigt väldigt långsam, och det vet jag. Men det är ändå inte så står läsarkrets  så tror ni har förståelse :-). Har faktiskt glömt bort att läsa andra människors bloggar också. Det har helt och hållet "slipped my mind", så att säga. Men kommer nog igång snart igen tror jag. Har helt andra rutiner nu så det är faktiskt svårt att ens hitta tid. Men jag hoppas att ni alla har det bra där ute med vad ni än har för er.

Vi får se om jag kanske kommer igång nu snart igen. Ska göra klart listan även om den tog betydligt längre tid än tjugo dagar, haha. Men för stunden har jag inte tid att sitta och fundera över listan. Ska ta en liten lugn stund med Greys Anatomy och sen så ska jag försöka plugga lite Sociologi och bekanta mig bättre med Giddens. Han och jag står varandra väldigt nära! 



Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0