Om jag får säga det själv

så var det ett jäkla tag sen!

Har inte hänt så mycket heller skrivit prov, inlämningar etc. 
Förra veckan var inte så kul då jag hade två tal på torsdagen och ett prov på fredagen, och sedan har jag matteprov imorgon. Men det ska bli jäklans skönt att det är över sen, även om det är ack så svårt!

Så, vad har hänt sen senast i korta drag då?

* Jag har varit i Linköping.
* Jag har varit på Al Pitcher
* Kollat på en skolversion av Fantomen på Operan i Uppsala
* Firat släkt etc. etc.

Sedan har jag dessutom lyckats fått Erik hooked on One Tree hill, har sett igenom två säsonger hittils, och det är inte illa pinkat! Han verkar lika into it som jag är, och det är ganska roligt. Har tänkt länge att jag ska skriva nu för det har hänt småroliga saker som jag har velat nämna, men nu när jag väl är här är det bara POFF!

I Fredags så gjordes det sista på projektet, så nu ska vi tjejer bara ta steget att lämna in det.. Spännande! 
Kan åtminstone nämna någonting om helgen också, för den minns jag faktiskt. Har mest bara tagit det lugnt hemma hos mig med hjärtat, men annars så var vi i lördags fyllechaffis åt far och farfar, och i söndags så var jag ute och övningskörde med Erik och pappa för vi skulle till morgongåva och fira en kusin. Snart är det påsk, och då ska jag försöka att inte vänta 1.5 månader med att skriva! Ska försöka ha någonting vettigt att säga också, men ibland är det svårt att få tiden att räcka till känns det som. Den bara springer förbi. Nu ska jag fortsätta min helkvälls mattepluggande, ha det gott!

Och till alla Matte C:are, ex (Sofia, Mathilda och Beccis), lycka till imorgon!!

Här får ni en bild på min och Eriks glasstårta, bara för att jag är random. Och nej, jag har inte tid nog att rotera den.

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0