Like a DJ...

..eller inte alls!


Sitter här och klipper och klistrar med intervju-underlaget jag och tjejerna fick i måndags då vi var i kyrkan och pratade med en präst. Ska klippa ihop tre olika alternativ som mina wunderbara brudar får välja på tänkte jag! 
Olika längd på allesammans, och olika innehåll ofcourse. På tal om ingenting så upptäckte jag ett mail från min Matte C lärare när jag klev ut ur duschen igår, och visste omedelbart att det bara kunde betyda en sak... résultat du test! Lyckades nå högsta betyget, men vet inte hur nära gränsen jag var med tanke på alla dessa g- och vg-poäng och dessutom solar! Men, jag nådde dit och jag är nöjd. De där timmarna hemma payed off!! 

Nu är allt obligatoriskt plugg innan lovet gjort, och jag sitter bara och leker lite med intervju-underlaget. Sitter hemma hos min syster nu och väntar på att hon ska komma hem så jag kan prova lite kläder hon har beställt hem + eventuellt någonting att ha på sig på kryssningen. Längtar som fan till imorgon då jag ska få ha en efterlängtad myskväll med mitt hjärta! Blir troligen enda ensamma kvällen under hela påsk så ser faktiskt verkligen fram emot den. Vi har planerat att laga lite (glutenfri) lasagne, hemmagjorda vitlöksbröd och kladdkaka till efterrätt!! Till maten får man självklart inte glömma lite stekt sparris (som jag blivit beroende av.. käkar det gärna till allt som innehåller någon form av kött!!) och eventuellt lite hemmagjord vitlökssås... åhhh mums vad gott. Ska dessutom ta och se "The Hobbit: An Unexpected Journey" och lite One Tree Hill. Längtar så jäkla mycket!! Nu är det nog bra för idag tror jag.. Tack och bock!
 
 

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0