Mattedejt

Har pluggat matte i stort sett hela eftermiddagen, blev klar kring halv sju kanske. Då hade man varit i fullgång sen halv fyra (med avbrott för hemfärd.) Ligger åtminstone inte efter nu längre! Är bara vissa tal & områden man inte förstår som man fortfarande har ogjorda, men imorgon är det bara några tal på planeringen så jag ska nog hinna med dem + att be om lite förklaring! Nu är det att plugga engelska och en skypedate som står på agendan. Hejsvejs! Ikväll får ni mitt färdigskrivna inlägg om julen! Skrev klart det för fem minuter sen haha! Hörs! 
 

För lat för att rotera bilden, åtnjut lite derivata av e!

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0