God jul och gott nytt år alla!

God fortsättning dessutom. Nu är halva januari månad passerad. Och ännu har jag inte sagt vad jag har haft för mig på jul och nyår!

Julafton spenderade jag i Uppsala, hemma hos Eriks föräldrar med hans syster och svåger. Vi såg Kalle Anka, åt middag, öppnade julklappar och spelade TP. På juldagen for jag och Erik upp till dalarna för att ha en jul med min släkt på mammas sida. Det började med en julmiddag för hela tjocka släkten där på juldagen, och sen på kvällen så gick jag ut på krogen med erik, min syster, kusin, morbror, morbros fru, "platskusin" + hans polare. 
Det var helt okej, även om det blev en hel del missförstånd och svärord, bråk, spyor och tårar. (Haha nej, jag är inte skyldig till allt detta - har faktiskt aldrig någonsin kräkts på fyllan, planning on keeping it that way.)
Som tur är så redde sig missförstånden ut sig och bråken var inte så allvarliga. Dagen efter så hade jag en bakis madde och en bakis Erik, vilket var ganska roligt att se. Förlåt hjärtat <3.
Jag var pigg som en lärka. Spenderade den dagen hemma och tog det lugnt bara med mormor, bella, Erik & vovvarna! Såg lite på tv och mös med ost och kex (tror jag, kan även ha skett på torsdagen...)


På torsdagen for ovannämda till kupolen med Erik som designated driver! Hittade inte så mycket faktiskt, ett riktigt dåligt utbud i år! Fick med mig en eller ett par saker åtminstone. På eftermiddagen åkte vi ungdomar tefat, någonting som jag inte gjort på länge. Svinläskigt, kallt, blött och ibland smärtsamt - men totalt värt det! Våra nyinköpta tefat är 1) rött som arsenal och 2) svart som AIK. Erik hijacked arsenal. 

På fredagen var det hemfärd till Västerås sen åkte vi till Uppsala på lördagen. Tillbaka till Västerås på måndagen för nyårsfirande hos bästa Hanna! Där fick vi sällskap av en hel del sexbomber, bland annat Malin, Jonatan, Robyn & Linnea! Nyår bjöd också det på lite missförstånd, bråk och tårar & lätt uppskrämda ungdomar när raketerna flög mot folksamlingen! Men jag hade ett bra nyår och firade åtminstone tolvslaget med hjärtat mitt och världens bästa vänner! Kunde inte ha blivit ett bättre tolvslag faktiskt!

I stort sett hela resten av veckan spenderades i Uppsala med lite diverse aktivititer. Firade fem månader med erik, åt middag med hans syster och svåger och åkte till strängnäs och träffade hans äldsta syster med familj för första gången! Nervööööst som sjutton, men väldigt trevliga allihoppa och två dundersöta katter! Sedan dess har ju skolan börjat och ingenting speciellt intressant har hänt.

Puss!
 

Balen! Från vänster; Freja, Hanna, Sofia, Robyn, Mathilda, Anna & Fredrik J!
 

Jag och Freja på balen!


Jag och Erik har vår egna lilla julmiddag den 23 eftersom vi ska ha en sådan busy week framför oss! Oxfilé, potatisgratäng, sparris & lite cider att åtnjuta till maten!


Hjärtat plockar julklappar hos föräldrarna!


Lite osäker på namn där.. men min "bonus"kusin Marcus med sin polare över hela sig.


Min man 1&2! <3


Erik och jag har vår egna försenade nyårsmiddag och börjar i och med den vår nedkoppling inför skolstart & jobbstart!Erik har på sig sin nyinköpta tröja från kupolen som jag önskade att han skulle köpa! Snäll karl <3

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0