And I'm feeling good

Sitter här och har det pretty damn good alltså. Är färdig med min engelska läxa, är klar med matten och redo att repetera. Har hittat fakta till religionen, är på slutspurten på projektarbetet och har kommit igång lite med upplysningen. Allt detta (utom engelskan) gjordes i skolan också så ikväll är det bara fritid! And it feels good. Real good! 

Nu sitter jag här med en yollibox (eller ja, jag satt. Har redan hunnit äta upp det bottenskrap som jag sparat till en bra kväll - dvs ikväll!) och min nya telefon :) Införskaffade den i helgen tillsammans med Erik som köpte en likadan! Passade på när jag skulle förlänga mitt abonnemang nu. Så har suttit i helgen och försökt fippla med den och ställa in den så den passar mig, och ikväll fortsätter jobbet med att få in all musik och foton som jag älskar så innerligt! Snart ska även nummerflytten vara klar, så slipper jag springa runt med två telefoner. Så ah, just det - inte för att så många brukar smsa mig - kan hända att det är lite svårt att få tag på mig under ett x-antal timmar medans numret flyttas till nya telefonen. För då ligger det numret i en "slags" vila, så antingen får man be om mitt tillfälliga eller kontaka mig på facebook, men det klarar ni nog av! 

Utom att jag köpt en ny telefon i helgen har jag även sett Django Unchained, träffat mina syskon på fars sida + respektive. Blev en liten mysstund på stan och sen åkte vi alla hem till storebror och åt spicy hot, till och med fadern bestämde sig för att följa med. Så trots en kort visit till västerås på endast ett bar timmar blev det bra! Fick ju träffa syskonen och sen se biofilmen i min favoritsalong i uppsala <3

Sedan fick jag läsa min lilla 50 shades of grey som jag också älskar innerligt. Min julklapp från Erik som jag inte hunnit börja med förrän nu! Love it very much so far!

Men nu ska jag gå och njuta lite mer av telefonen (: Imorgon kommer förmodligen mitt skal hem så då ska ni få se på en vacker kreation!
 

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0