Lista!

Tänkte, som ett försök att kanske få lite mer regelbundna inlägg (och även ett liiitet tidsfördriv då och då) köra någon slags lista, då man gör ett inlägg om dagen. Känner dock mig själv väl, så det kommer säkert bli någon dag när man inte skriver ett, och två en annan dag, men då har jag iaf ett kort avbrott att syssla mig åt om kvällarna! Så jag börjar nog idag, med en "20-dagars lista" som jag hittade. Så, here we go guys:

Dag 1 - "Tre saker du inte vet om mig"

Hmm.. den här kan vara svår, speciellt eftersom att jag inte har så många läsare och ni som väl läser känner mig väldigt väl. Menmen, ska väll ge mig på ett försök i alla fall. Kommer säkerligen inte bli några stora saker, men it's something!

1. Jag älskar "The Hunger Games" böckerna, och är även ganska förtjust i filmerna.

2. Jag är fullkomligt värdelös i Geografi, om ni inte tror mig kan ni fråga de allra flesta, speciellt Erik. (men tror inte någon tvivlar ;) )

3. Jag har en nalle, som (dock utan att den gjort någonting speciellt) jag kallar min maskot! (Har hängt kvar sen jag fick den av pappa på ett MC-konvent i ung ålder.) Det är en Mc-björn, med en "Harley Davidson"skinnjacka och skinnstövlar, och han heter "Kick-start" <-- ett namn han faktiskt hade när jag köpte honom.

Så.. där var mina kanske inte alltför djupa, men ändå lite roliga kanske, sanningar! Hejsvejs för ikväll!

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0