Hejsan svejsan!

Nu är man hemma igen efter studentkryssningen, och den var.. well. It was something. Hade både mycket bra och mycket galna stunder. Hade en wunderbar time med mina ladies, samtidigt som jag ångrar några saker. Men det var kul och jag lyckades även få med lite inköp tillbaka till land. MWAHAH! Var fantastiskt kul att se Joel!! Har inte träffat honom sedan innan jag träffade Erik tror jag.. så typ, juni kanske? Menmen, allting var jätte kul men jag har aldrig någonsing längtat hem så mycket som "dag 2". Man nästan räknade timmarna. Därför var det väldigt väldigt skönt när Erik hämtade mig i Västerås och tog med mig tillbaka till Uppsala. Idag så sov jag halva dagen och nu installerar jag lite nya sims som jag lånade av min kusin. Ikväll ska vi äta god middag och bara ha det mysigt, sedan är det snart helg och då är det fullt upp!

Kram!

Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0