Dag 6 - En nytagen bild på dig, ett vanligt ilägg

Tar inte så ofta kort på mig själv, men det senaste tror jag var i samband med hundradagarsfesten i februari, då man tog några sällsynta egobilder!

Först får ni ett vanligt inlägg dock. Har haft en riktigt mysig helg, den första på länge där man bara fick ta det lugnt, vilket gör att den har känts som aldelles för kort. I fredags så skyndade jag mig till Uppsala efter skolan, och jag kom fram lagom när hjärtat hade handlat klart! I fredags så åt vi (hemlagat ofc ;) ) potatisgratäng, kött med vitlöksmarinad, sparris och bearnaisesås! Riktigt gott! TIll efterrätt åt vi glass med topping! Sedan kollade vi på "Love and other drugs", vilken inte var lika bra som jag mindes den men ändå.
Lördagen spenderades en stund på stan, i tvättstugan och sedan på kvällen så bara tog vi det lugnt igen. Den här gången frossade vi i hemmagjord (glutenfri)pizza! Till det så var det självklart bearnaisesås och sedan några skivor mozzarella! Provade en ny form av pizza nu - kyckling och champinjoner! Det var riktigt gott, men den gamla goa vitlökssalamin ska inte underskattas! Det var en helt fantastisk helg och jag fick även in lite plugg till religionen, vilket jag kommer fortsätta ikväll när jag kommit hem. Sitter fortfarande och väntar på pappa i stan!

Har dessutom skickat in till högskolan nu, men är inte tillräckligt modig att dela med mig av alla val än! Kanske dessutom ändrar någonting ikväll, gillar faktumet att jag har chansen. 

Pusshej!


Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0