Dag 4 - Såhär fixar jag mig inför en vanlig skoldag. + Dag 5 - En bild från en tid du saknar.

Eftersom att "Dag 4" kommer att gå fort så slår jag ihop dem.

Okej, så här fixar jag min inför en vanlig skoldag:

* Kliver upp, äter frukost, borstar tänderna, bäddar, packar väskan och sen åker jag.

Klart!

Och så dag 5.

Högstadiet! Men skulle absolut inte byta ut någonting jag har nu för att komma tillbaka dit. Minns bara att vi var så sjukt störda, så jag skulle vilja ha mer tid med det gamla gänget för vi hade så många roliga stunder!


Kommentarer
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0