Dag 3 - En låt med många minnen.

Jag vet att många dagar nu kommer att dyka upp på rad, men jag har helt enkelt inte haft en tanke alls på webben under helgen!

Dessutom så tycker jag att det här är svårt, för att jag 1) är ung, så kanske inte har så många minnen än som man tänker på när man ska skriva just såhär. 2) Jag oftast kopplar en låt till en sak, inte fler. 
Därför tänker jag lägga ut en låt som helt enkelt har en speciell betydelse.
Tyvärr fungerar den inte för uppspelning på blogg, men ni får gärna titta in på youtube ändå.



Kommentarer
Postat av: Tildah

Det funkade för mig att lyssna på låten via bloggen :)

Svar: Vad bra! :) (segt svar)
Louise

2013-04-18 @ 22:58:30
URL: http://baratildah.blogspot.com
»
lämna tass-avtryck här:

» kommentarer gör mig nyfiken på din blogg.
» alla kommentar som postas här, svarar jag på i din blogg.
» Var inte rädd att fråga någonting om det är något du undrar
» Titta in igen!


Vad heter du?:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Blogg/hemsida:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0